Укр

Перший спеціалізований сервіс Apple у Чернігові
Перший спеціалізований сервіс
Apple у Чернігові
м. Чернігів, вул. Мазепи (Щорса) 29 (073) 05-666-15 / (066) 0-6666-15 / (098) 8-6666-15
За 2019 рік виконали більш ніж 1700 замовлень, добре попрацювали.
Пішли у відпустку з 01 січня по 26 січня 2020 р., а з 27 січня повертаємось повні сил та енергії і працюємо у штатному режимі.
Бажаємо веселих свят!

Не завантажується macOS, Горить яблуко і нічого не відбувається, Травень 2019 р

Якщо ви оновили свій MacBook або iMac в травні 2019 р., найімовірніше на наступний день він перестав завантажуватися. Тепер пристрій при спробі ввімкнутися показує тільки логотип Apple, при цьому нічого більш не відбувається, і пристрій гріється.

Для усунення даної неполадки пропонуємо не засмучуватися і виконати наступні кроки:

1. Вимкніть пристрій.
2. Увімкніть з уже натисненими клавішами «command» + «R»
3. Після завантаження обираємо мову (якщо просить)
4. Відкриваємо «Дискову утиліту»
5. У лівій частині вікна бачимо диск (за замовчуванням Macintosh HD, MacOS, Mac HD, OS X і ін.). У нашому випадку він відображатиметься світло-сірим кольором.
6. Монтуємо наш диск, у верхній панелі дискової утиліти є кнопка «Підключити», натискаємо, вводимо пароль від вашого користувача.
7. У правому нижньому куті є назва диска (за замовчуванням disk2s1), запам'ятовуємо, нам це знадобиться.
8. Закриваємо дискову утиліту, після чого у верхньому рядку натискаємо «Програми», знаходимо там «Термінал» і запускаємо його.
9. У терміналі вводимо наступну команду (з лапками, як написано нижче), де «ім'я_диска» це ім'я вашого диска (за замовчуванням Macintosh HD, MacOS, Mac HD, OS X і ін.):

ls -aOl "/Volumes/ім'я_диска/Recovered Items"


10. Після виконання команди ви можете побачити рядок "No such file or directory"
11. Вводимо другу команду, де «назва_диску» - це та назва диска, яку ми запам'ятали раніше (наприклад disk2s1)

diskutil apfs updatePreboot назва_диску


12. Чекаємо виконання команди, перезавантажуємо пристрій і радіємо його подальшій роботі.