Перший спеціалізований сервісний центр Apple у Чернігові

Багаторічний досвід. Передове обладнання. Максимальна якість.
Для Вас ми завжди можемо більше.

Замовити ремонт »

Надайте свій номер і ми Вам зателефонуємо

Вирішення проблем з активацією iPhone з 05.10.2017 р.

Починаючи з 05.10.2017 року багато користувачів iPhone всіх моделей, які працювали через r-sim, gevey і інших "прокладок" під сім карту, почали скаржитися на проблеми з активацією iPhone.

iPhone неможливо активувати, а при активації можна побачити наступне повідомлення:

Мабуть, вставлена в цей iPhone SIM-карта не підтримується.
Вставлена в цей iPhone SIM-карта належить оператору стільникового зв'язку, яка не підтримується відповідно до поточної політики на сервері активації. Ця проблема не пов'язана з апаратним забезпеченням iPhone. Вставте іншу SIM-карту, що належить оператору стільникового зв'язку, що підтримується, або зажадайте від нього розблокування цього iPhone. За детальною інформацією звертайтеся в Apple.

Як вже повідомлялось раніше, дана проблема торкнулася всіх користувачів r-sim, Gevey sim, Heicard і інших «прокладок» і полягає в зміні компанією Apple політики активації iPhone і введенням додаткових перевірок вставленої сім карти під час активації.

Дана інформація була підтверджена: Apple, починаючи з iOs 11, при активації пристрою почала перевіряти відповідність MAC адреси Wi-Fi модуля заводському, і при їх невідповідності видавати помилку активації. Проблема торкнулася телефонних апаратів, які працюють через r-sim і інші прокладки, а так само неофіційно відновлених телефонів, на яких змінювалася / прошивалася мікросхема флеш-пам'яті (NAND Flash).

Проблема вирішується записом правильної MAC адреси Wi-Fi модуля з бази даних Apple в мікросхему флеш-пам'яті за допомогою програматора, після чого iPhone успішно активується і продовжує працювати.

На жаль, рішення, що дозволяє використовувати R-sim, офіційно поки немає, але спроби «перемогти» ситуацію, що склалася - не припиняються.

Спитати у Viber
Спитати у Telegram
Замовити дзвiнок

Вибачте, але Viber доступний тільки в робочий час. Ви можете спробувати інший мессенджер або залишити запит дзвінка і ми обо'язково Вам зателефонуємо.

Авторизація на сайті

Для перегляду цін на Ваш телефон буде відправлений код в SMS, який необхідно ввести на наступному кроці




УВАГА! Ми переїхали і знаходимося за новою адресою: вул. Гетьмана Полуботка 12 (біля П'ятницької церкви, якраз навпроти вул. Серьожнікова).

Будемо раді вітати вас на новому місці :)